photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

25 lipca 2014

#piepon

Kochani, temat Hiszpanii jeszcze nie skończony. Jednak taka chwilowa odskocznia musi być :) Jako że współpracuję z firmą Piepon, postanowiłam pokazać wam koszulkę autorstwa tej firmy. Wyjątkowy projekt stworzony przez wyjątkowych ludzi. Zawierając z nimi współpracę czułam że się nie zawiodę i miałam racje. Mam nadzieję, że w przyszłości będę mieć możliwość ubrać się w kolejne t-shirty, a także odpoczywać na ich równie pomysłowo zaprojektowanych poduszkach. Zakochałam się w tej bluzce. Jeśli będziecie mieć okazje by posiadać w szafie którąś z ich koszulek spodziewam się że bardzo je polubicie :)
Chcecie wejść na ich stronkę? Klikajcie w baner lub w link: https://www.facebook.com/galapiepon










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...