photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

10 marca 2014

#wiosennie i świeżo

Jak zauważyliście zmieniłam szablon bloga. Zmiana wiąże się z wiosną, która po malutku się pojawia i zastępuje zimę. Wiosna zawsze jest momentem, który poprawia mi humor i to się raczej nie zmieni. Szablon znalazłam na stronie btemplates.com. Znalazłam tam też kilka innych szablonów, które mi się spodobały, więc póki co niewiem czy ten zostanie na stałe. Postanowiłam też, bardziej wgłębić się w html i tworzenie grafik. Póki co nie mam warunków, bo nowego laptopa jeszcze nie dostałam, ale na pewno się za to zabiorę. Jak wam się podoba nowy wygląd?
Chciałabym także podziękować, bo mam juz ponad 2000 wejść i ponad 80 obserwatorów :) Nie wiecie jak dużo to dla mnie znaczy. Dzięki wam wiem, że potrafię prowadzić bloga i że warto to kontynuować. Jesteście kochani i naprawdę się cieszę, że ze mną jesteście :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...