photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

28 lutego 2014

#jack strong - czyli ciekawy kawałek historii

Jak już pisałam na moim fanpage, w środę byłam w kinie. Zorganizowała to pani z historii, która bardzo często chodzi na takie filmy. Tytuł filmu to Jack Strong i opowiada o historii pewnego mężczyzny, który nie chce dopuścić do wybuchnięcia kolejnej wojny. Film obrazuje niebezpieczną misję, którą musi wykonać główny bohater. Jednak rosjanie są bliscy odkrycia prawdy o tożsamości szpiega. Wtedy on postanawia uciec z rodziną do Ameryki, co im się ostatecznie udaje.
Nawet mi, osobie nie lubiącej historii, ten film bardzo się spodobał. Polecam go każdemu. Mi ten film dał trochę do myślenia. Bardzo się w niego wczułam.

 

1 komentarz:

  1. Ale macie ładne kino :)
    Nie byłam, ale podobno warty polecenia.

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...