15 czerwca 2015

#evening walk


Najprzyjemniejsze są wieczorne spacery z bliską osobą, ale kiedy do tego dochodzi aparat to jest to najlepsza okazja na cyknięcie paru fotek. Nie trzeba być modelką czy modelem by czuć się dobrze i pięknie na fotografiach. Najważniejsze jest to by wierzyć w siebie i własne możliwości. To nas zaprowadzi tam gdzie chcemy :)


t-shirt - PIEPON
shoes - NIKE
shorts - MOODO
sunglasses - TESCO

" Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same. " ~ Phil Bosmans

7 komentarzy:

  1. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Main Coin, nie ciesz się, że dostałaś takie pochwały, bo Autorka powyższego komentarza wkleja taki gotowy tekst na każdym blogu.

      Usuń
    2. Joanka, domyślam się że tak jest, ale co z tego. można cieszyć się ze wszystkiego i nikt nam tego nie zabroni :)

      Usuń
  2. cudowne airmaxy :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...