photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

26 maja 2015

#Equilibra tricologica & Pumice proszek do peelingu - recenzja



Tym razem mam dla Was Nawilżającą odżywkę zwiększającą objętość włosów firmy Equilibra. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, a to na prawdę źle bo jest to jeden z lepszych produktów do włosów jaki miałam. Mam dla Was również proszek do peelingu marki Pumice.


 NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW Equilibra

Słowa producenta: 
NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW Equilibra zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSYNERGIA (aloes+ olejek Arganowy + keratyna z protein pszenicznych ), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji, idealna dla przesuszonych włosów, głęboko nawilża, przywracając włosom miękkość. Specjalna formuła tworzy na trzonie włosa cienką warstwę ochronną, poprawiając elastyczność włosów , ułatwia rozczesywanie a także . Włosy zwiększają swoją objętość i odzyskują blask.
ZAWIERA:
► Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną
► Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa
► Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
► PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.


Sposób użycia: Wmasować w wilgotne włosy, następnie spłukać.


NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW►NIE ZAWIERA ALERGENÓW►NIE ZAWIERA PARABENÓW


Moja opinia:
Odżywka znajduje się w plastikowej tubie, która ułatwia jej użytkowanie. Sam produkt ma przyjemny zapach i łatwo się rozprowadza na włosach. Już po pierwszym użyciu zauważyłam znaczną poprawę w wyglądzie włosów. Stały się gładkie, miękkie i błyszczące. Jest to jedyna odżywka, która dała jakiś efekt na moich włosach. Efekt ten utrzymuje się nadal, a regularne stosowanie coraz bardziej poprawia kondycję moich włosów. Nigdy wcześniej nie spodziewałabym się, że coś co trafi przypadkowo w moje ręce będzie tak wydajne i dobre, że chętnie będę to użytkować przez dłuższy czas. Przystępna cena pozwoli mi w przyszłości zaopatrzyć się w kolejne opakowania tej odżywki (ok. 18zł/200ml).

Moja ocena: 5/5

Możecie zakupić ją na stronie: 


 PUMICE proszek do peelingu


Słowa producenta:
PROSZEK PUMEKSOWY to Nr 1 w usuwaniu zrogowaciałego naskórka ciała poprzez masaż skóry jego drobnymi ziarenkami – wystarczy go dodać do piany ulubionego mydła, żelu do kąpieli, kremu..., a nastepnie spłukać wodą. Rewelacyjny efekt gładkiej skóry już po pierwszym użyciu !!!

PROSZEK PUMEKSOWY działa skutecznie zarówno w domowym spa jak i w profesjonalnych salonach piękności. Może być oferowany jako indywidualny produkt. Może stanowić rozszerzenie dotychczasowej linii produkcyjnej. Jest doskonały jako prezent do innych produktów manicure i pedicure.


Moja opinia:
Kiedy proszek ten trafił w moje ręce aż się przestraszyłam że nie będę umiała się zabrać do jego testowania. Jednak na spotkaniu blogerek jedna z organizatorek przedstawiła nam do czego ten proszek jest i w jaki sposób się go używa. Dzięki temu byłam w stanie go wypróbować i napisać dla was tę recenzję. Plastikowe opakowanie posiada dozownik, który nie pozwala na to by wydobyło się zbyt dużo proszku na zewnątrz. Proszek ten jest drobnoziarnisty, przez co można go używać do każdej części ciała. Połowę proszku wsypałam do żelu pod prysznic, a resztę zostawiłam aby używać go do peeling'owania twarzy. Dzięki niemu moja skóra stała się zdrowsza, a także przestała się tak bardzo łuszczyć. Peeling delikatnie oczyszcza moją twarz jednocześnie nie podrażniając jej. Jest to naprawdę przydatny kosmetyk w każdej kosmetyczce, a jego stosowanie może być różnorodne. Każdy ma własną część ciała, dla której ten peeling jest idealny. Dlatego właśnie ten produkt jest świetny i dopasowany do potrzeb wielu osób jednocześnie.

Moja ocena: 4/5
  
Strona na której macie więcej informacji na jego temat:

1 komentarz:

  1. Ciekawy ten peeling, tym bardziej, że można go stosować do różnych części ciała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...