photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

07 grudnia 2014

#second and (not)winter

Pewnie niektórzy z was pomyślą: "Co to za tytuł posta?" "Skąd taki pomysł?". Więc już wam tłumaczę :) Second oznacza drugi i dotyczy on mojej drugiej koszulki z firmy Piepon, którą uwielbiam za jakość ich produktów. Świetnie mi się współpracuje z właścicielem i jest dla mnie naprawdę miły :) Za to (not)winter, ponieważ outfit jest typowo nietypowy.
  W moim mieście to już nie przelewki, niskie temperatury i zamrożone kałuże, co sprawia że pora się ubrać ciepło. Jednak chciałam trochę przełamać zimowe standardy i mimo chłodu przedstawić wam moją propozycję ze spódnicą :) T-shirt Piepon tym razem przedstawia wizerunek Salvadora Dali, malarza który jest jednym z bardziej rozpoznawalnych artystów XX w.
 A co wy myślicie o tym outficie? 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
t-shirt - Piepon
spódnica - Bershka
buty - F&F Tesco
czapka - House

4 komentarze:

  1. uwielbiam salvadora dali i bez dwóch zdań uwielbiam tę koszulkę. ♥
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk *.*

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...