photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

08 maja 2014

#majówka & recenzja

Przepraszam kochani za taki długi czas oczekiwania. Jednak są rzeczy, które muszę robić i nie zawsze znajdę czas na dodawanie postów czy zrobienie zdjęć. Największy problem mam ze zdjęciami, ponieważ nie mam za bardzo jak je zrobić. Chciałabym dodawać częściej posty modowe, jednak brak fotografa mi na to nie pozwala. 

Zaczynajmy!
Majówka: Dość wcześnie się u mnie zaczęła i dość późno skończyła. Tym razem był to czas bardziej pracowity niż wypoczynkowy, stąd brak zdjęć. Prowadzimy rodzinny biznes, w którym zajmujemy się wynajmem pokoi. Ktoś o to dbać musi, a jednak nie jest to takie proste :) Oto stronka na której możecie przeczytać o naszych Pokojach Gościnnych: http://mariola-leba.pl/galeria.html . Jednak oprócz sprzątania znalazłam czas na zrobienie babeczek, które zostały zrobione z myślą o naszych niemieckich gościach, którzy są naszą rodziną. Czas miło spędziłam z rodziną, jednak pora była aby wrócić do domu i do szkoły :)







                                                                  



Recenzja: Jak pisałam na swoim fanpage'u: https://www.facebook.com/pages/Mon-Coin/387537944716876?fref=ts zakupiłam szczotkę Tangle Teezer. Używałam jej przez cały ten czas i jestem zadowolona. Nie ciągnie włosów tak bardzo jak normalna szczotka czy grzebień, jednak czasem się zdarza że lekko pociągnie. Jej fajny design bardzo cieszy oko, a kształt dobrze dostosowuje się do dłoni. Bałam się, że wydam tyle kasy na jakieś gówno, jednak jestem z niej zadowolona i z pewnością nie zmienię jej na inną. :) Także polecam serdecznie każdemu kto chciałby wypróbować tą szczotkę :) Ja swoją kupiłam tutaj: http://www.tangle-teezer.pl/ .

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...