photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

10 lutego 2014

#nivea

Kremy BB są całkiem popularne. Każdy kolejny różni się od poprzedniego. Wiele znanych marek dodało taki krem do swych kolekcji. Ja jestem zdania, że aby znaleźć odpowiedni trzeba wypróbować prawie każdy.  Pierwszy krem BB jaki wpadł w moje ręce był marki Eveline. Kupiłam go, bo moja przyjaciółka go chwaliła i polecała. Niestety dla mojej cery okazał się nieodpowiedni,  gdyż mam dość suchą skórę. Mimo zapewnień na pudełku, mi w ogóle nie nawilżał skóry.  Po tamtym nadszedł czas na kolejny. Tym razem wybrałam markę Nivea. Skusiłam się by go wypróbować, bo od zawsze smarowałam się zwykłym i znanym wszystkim kremem w niebieskim pudełeczku tej firmy :)

 

1 komentarz:

  1. Jesteś śliczna !! Fajny blog :)) !Serdecznie zapraszam do mnie !!! klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...