photo BANNER-REKLAMOWY-NEFRYT_zpsq3oodggv.jpg

18 stycznia 2014

# 1st

Witam was! 
Założyłam tego bloga z myślą o dokumentowaniu mojego życia, recenzowaniu produktów i by stworzyć coś na kształt mojej własnej przestrzeni, która pozwoli wam mnie lepiej poznać :) Na początek powiem wam skąd taki pomysł na nazwę. "Mon Coin" wydało mi się odpowiednie. Ten francuski zwrot oznacza "Mój Kącik", który idealnie określa moje podejście do blogów. Pomysł na nazwę przyszedł niespodziewanie, ale mam nadzieję, że ta nazwa okaże się trafna i chwytliwa :)

Jeśli chcielibyście się dowiedzieć czegoś na mój temat, to takie informacje znajdziecie klikając w ikonkę z literką "i". Mam nadzieję, że chętnie będziecie czytać moje wpisy. :)
XOXO kochani ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥

Podoba ci się blog? Zaobserwuj !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...